>

räwr

cha cha cha mina slavar!

Skulle egentligen med mina homeboys sigge och martin på bio men jag mår fortfarande vidrigt så det blir att ligga hemma.. och inte har jag någon cola heller, så jag är jättearg!

Dagens musiktips måste ju ändå vara Toto - Afrika! ;oo
Den är sååååå sköön och typ old, men vem har sagt att låtar har ett bäst-före-datum?

Har inte så mycket mer att tillägga, vill va hemma ännu mer.. Det är ju så himla skönt och man kan liksom slappna av ;o

 Vad håller jag på med? 100 kr till den som gissar rätt!


Oj vad snygg jag är...! Hahha ne men jag ville bara visa min älskade syster <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: ELSA

Åh, vad roligt att du gillar Toto!

Får jag tipsa om lite äldre musik?

http://open.spotify.com/user/elsajo/playlist/2nUuP2dQ9BH8PBjM7y3wUR

Om du/ni har lust är det bara att lyssna på! Gamla låtar varvat med lite nyare!



Superfin blogg, fortsätt med den!

2011-01-09 @ 15:08:07
URL: http://elsajos.blogg.se/
Postat av: Fredrik

du sover!!

2011-01-10 @ 02:39:10
Postat av: Anonym

hah jadu fredrik det kanske jag gör [:

2011-01-10 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: