>

nyckelben

Jag har inte varit utanför dörren på snart en vecka.. Skulle egentligen farit till skolan idag men jag vaknade och måddejätteilla och kunde knappt ta mig ur sängen så jag ska försöka göra ett nytt försök imorgon.. ÅÅÅ vad jag saknar skolan.. :(

Har inte druckit cola på.. 6 dagar
Läge: Dåligt

Finns inte så mycket kul att blogga om, noll inspiration när det enda jag gör är att kolla upp i taket hela dagarna.. Och egentligen skulle jag till verket ikväll och kolla på mattias spelning.. meeeeeen det händer nog inte:( flåt:(

P.s jag kan forma nyckelbenen till en skål och hälla vatten där i HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA orkar inte
jag har för lite att göra helt enkelt.

Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: åh tack sötis :D

2011-01-28 @ 14:05:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: FannieeD

vrf tar jag på mina bröst på den här bilden?

2011-01-28 @ 18:39:24
URL: http://fannieed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: