>

Nyårsdagen.

Hejhej alla sötnosar. Jag hann inte blogga igår på bloggen för jag hade fullt upp. Det var ju NYÅR! Jag var med mina vänner och firade hos Petra först i Stensele. Det var jätte roligt. Vi åt  trerätters och såhär såg menyn ut:
  • Förrätt: Småplock. Morötter, paprika och gurka med dipp.
  • Varmrätt: Kycklingfilé med ris.
  • Efterrätt: Chokladmousse med hackad daim.
Det var verkligen hur gott som helst och jag var jätte mätt efteråt. Det var helt sjukt så mätt jag var! Sen efter vi hade ätit middag sög allt. Orkar inte ta upp varför. Men vid tolvslaget var det roligt. Det är det som är huvudsaken som Evelina brukar säga.
Om ni vill läsa mer om mitt nyår och se fler bilder kan ni gå in på min egna blogg katarinabarruk.blogg.se
Pussar och kramar från mig.
Postad i: katarina Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: