>

Katarina hissar och dissar.

  • One tree hill. Min absoluta favoritserie
  • Vara hemma och mysa
  • Fika
  • Klänningar, det är så snyggt.
  • Familjen
  • MU1
  • Snygga killar, haha.
  • Fjället
Så himla snyggt. Jag vill ha. Dessutom är det jätte bekvämt.
  • Massa snö så att man måste skotta bort 24 cm när man kommer hem.
  • Småfjortisar.
  • Mörker, det är mörkt hela tiden just nu tycker jag.
  • Killar som inte vet hur man för sig.
  • Människor som är falska
  • Krig. Det är verkligen inte ok!!
  • Pölsa, jag klarar inte av att äta pölsa tyvärr. Det är det enda jag inte äter.
  • Dåliga tv program. Ja egentligen, det är bara skit på tvn nuförtiden.
  • Teknologi som ALLTID krånglar.
Exempel på ett dåligt tv program är simpsons!
Postad i: katarina Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med till 200 %

2011-01-08 @ 21:14:31
Postat av: Katarina

Men asså grymt att du håller med! Då har vi mycket gemensamt. Vi kanske kan kolla OTH någon gång. (a) Synd att du är anonym. ;)

2011-01-09 @ 15:34:02
URL: http://katarinabarruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: