>

If you love someone, tell them. Because hearts are often broken by words left unspoken.

HALLÅ. DET ÄR FORTFARANDE FRÅGESTUND, JAG FÅR ETT FRISPEL SNART OM NI INTE FRÅGAR NÅGOT :OO (jag har inte adhd)

Idag vaknade jag klockan 3 igen, har sovit 12 timmar, jag behöver det faktiskt, inte undra på hur jvla snygg jag är! 

Snart känner jag för att göra ett sånt där superfint videoinlägg igen.. Men jag vet inte om det uppskattas. he he he. Så ni kan ju berätta vad ni vill se mer av? (EDIT: VI TÄNKER INTE LÄGGA UT NAKENBILDER, SORRY GUYS!)

Nu tänker jag sova. Fast ne. Jag vill lägga mig och se en film med min pojkvän som inte existerar, typ New Moon eller något! Puss alla sötnosar <3

true story. Och nu när det är nytt år och allt ska jag och mina två små bebisar glömma alla jvla svin, och satsa (HAHHA SATSA) på pojkar som verkligen är värda något.
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Det hade du iofs rätt i, haha ;)

2011-01-01 @ 18:14:10
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: