>

I love the things that you do. not.

Hej pussgurkor. Idag har jag varit i skolan, kom nyss hem så jag är så hemskt ledsen för att jag inte uppdaterat.. mihihi.. Idag på skolan hade vi kör - gospel! riktigt kul faktiskt :)
Sen svenska.. Jag och mattias fick i uppgift att skriva en liten uppsats med en massa ord som användes flitigast under 2010, ni vet när fotbolls VM, askmolnet och valet var i full gång? Dessutom en massa facebook ord?:O jättekonstigt..

så här såg en del av historien ut;
Det var en gång en ordningsman och ett köttklister, de ville facerapea alla kaffeflickor för att de var på för många könspartyn. Dock så ville morotmobben spotifiera sin morotsaktivism och sitt koldioxidneutrala vin. De gjorde ett flygstopp på en askbränd bloppis... osv.
På så sätt började stupstockspolitiken och språkekonomins vulkanresa över hela jobbstopparpolitiken och askmolnet. Häst-gubbes. LLLlllllLLLllllkoll. Slut.

Dessutom gjorde mattias så jag inte kunde gå in på internet. fan asså.. han är jätteelak..
( PS MATTIAS DU VET ATT JAG TYCKER OM DIG ÄNDÅ <3 )

Nu ska jag äta glass med världens bästa mamma, jag älskar dig <3
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: