>

har en tendens att se lite korkad ut men det är mytt





chacha blogggen! Kom just hem från skolan och dricker lite HOT COCO. YEAH YOU HEARD ME!

På skolan hade vi först so.. en diskussion om man ska fira skolavslutningar osv i kyrkan.. och ja.. det gick lite vilt till i klassrummet.. inga kommentarer! På matten drack jag bara cola och käkade på en chokladboll.. (JA.. jag har redan brytit nyårslöftet..) (WAZZUP MED PUNKTERNA?...) sskitsamma, sist hade vi engelska och nu har jag åkt en helvetesfärd med bussen till bushen! Stackars bebis martin <3 fick sitta bredvid ett litet barn som stirrade på honom.

Har inga läxor ikväll så det känns riktigt SKÖNT[: Imorgon har jag bah chill lektioner, ska arbeta med projektet och ensemble! <3 take a chillpill osv. mjau vad snackar jag om?
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: