>

dont care

Att höra kommentarer som att "Du är konstig, väck, cp, störd!" är vardag för mig. Men vet ni vad, jag definerar det som speciell. För vem fan vill va normal? Normal är ju = tråkig.

När jag var yngre var jag så otroligt missnöjd med mig själv, jag blev osäker så fort någon sa en elak kommentar, nu på senare tid vet jag att det bara stärkt mig och jag kan hantera det på andra sätt. 90 % av alla elaka kommentarer kommer ju i grund och botten från avundsjuka, right?

Så se på dig själv imorgon i spegeln när du kliver upp och se på dig själv, berätta för dig själv hur otroligt jävla snygg och bra du är, kom ihåg att du bestämmer över ditt eget öde.

Peace bitches, och kom ihåg - ta ingen skit!

Många kramar


Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: sarriss

du är underbar fin och helt klart en fantistisk person därför är du unik! ingen kan vara så många bra saker samtidigt <3 de andra är bara avvis :)

2011-01-25 @ 22:22:53
Postat av: kind

fjårtizhzhz?

2011-01-29 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: