>

Den mest patetiska kvällen i mitt liv.

Ja helt seriöst. Denna kväll är nog den mest patetiska på väldigt länge i alla fall. Hoda är och hälsar på mig men hon ligger bara och sover. Helt utslagen. Jenny försöker som vanligt styra upp det hela vilket inte lyckas när man ska styra upp mig och Hoda. Hon har helt enkelt gett upp och är mer eller mindre apatisk. Jag sitter och deppar i ett hörn för min vecka har varit PISS. Så tack alla ni som gjorde den väldigt dryg. Jag älskar er (eller om jag tänker efter. Kanske inte.) HEJ DÅ tjockisar.
Jag tänker inte lägga några pussar och kramar här. För ni förtjänar inte det just nu. HEJDÅ, igen..
Postad i: katarina Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: hoda qabil

jag ser ju helt cpstörd ut! :o

2011-01-21 @ 23:52:32
URL: http://hodaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: