>

A FUCKING WISH

Cha alla sötnosar
Idag har uppdatering var askalas kass men jag har haft jättetrevligt med fina vänner. Först var det bara skola.. efter drog jag till stan med en massa peeps.. Och sedan käkade jag och mina bloggkompanjor + viola på kinahorse! (jag gillar hästar och konstiga ord, live with it!) Sedan drog vi på cafe och myste, riktigt kul var det och caffelatte är awesome. Vi har dessutom spelat in en massa videobloggar som kommer ut snart, to be continued! <3

Sedan var det dags för rockkarusellen, de flesta banden var riktigt bra.. men a wish for a manic var bäst av alla, mihihihihi söta bebisar som var jetebra! (Y)

Nu sitter jag här. käkar på en gammal grön klubba.





// ninjagirl aka fanny osv

Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Inga bilder från spelningennnnn?

2011-01-15 @ 00:57:28
Postat av: Lisa

Nee:( min kamera tar skitdåliga bilder på scen så jag försökte inte ens..

2011-01-15 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: