>

Söndag, en bra dag.

Söndag igen, jag sitter här hemma och gruvar mig för att skolan börjar på allvar imorgon. En hel skolvecka innan jag är ledig igen. Det känns verkligen som att sommarlovet bara flög iväg. Nackdelen med Söndag är att man vet att det är Måndag dagen därpå. Fördelen är att man får ta det lugnt. Vila upp sig och göra ingenting. Det kan verkligen vara behövligt ibland! Att inte behöva ha något att göra. Oftast då jag går omkring hemma och inte har något att göra så tänker jag väldigt mycket. Jag tänker på allt mellan himmel och jord. Ja jag är värsta grubblaren på Söndagar. Det är så skönt, att bara få tänka ifred. Utan att något annat stör.
Igår var jag hemma hos Elsa och åt sushi för första gången i mitt liv. Nu är jag en erfarenhet rikare. Sushi var helt okej, men jag tyckte att de andra grejerna som hon hade lagat var godare. Vet dock inte vad det var, maträtterna hade en massa japanska namn som jag tyvärr inte la på minnet. Det var i alla fall en väldigt trevlig kväll med mycket prat och flumm. Jag och Fanny spårade som vanligt. Men det gillas. Ja, nu orkar jag inte sitta här och svamla. Hejdå!
Happyface på mig för att Elsa är så grym på att laga mat! Helt underbar människa!
Postad i: katarina Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: